Reklamaatio


Teemme Noirie'silla kaikkemme, jotta asiakkaamme olisivat lopputulokseen tyytyväisiä. Jos kuitenkin lopputulos ei olekaan mieleinen, korjaamme työmme mielellämme. Reklamaation tulee tapahtua 7 päivän kuluessa (mukaan lukien tekopäivä) käynnistä. Teethän reklamaation suoraan tekijäsi omaan sähköpostiin. Sähköpostiin kannattaa liittää myös kuvat reklamaation aiheesta. Suorat osoitteet löydät TIIMI -välilehdeltä. Veloituksettoman korjauksen ehtona on kotihoito-ohjeiden noudattaminen. Yrittäjällä on oikeus ensisijaisesti korjata virheensä, ja reklamaatio-oikeus umpeutuu mikäli asiakas on itse tai jonkun muun kuin tekijän toimesta tehnyt mitään muutoksia reklamaation kohteeseen. Takuu ei kata muualta tulleita ripsihuoltoja, sillä emme voi olla varmoja, ovatko tippuneet kuidut meidän vai edellisen tekijän laittamia. Huomioithan, että reklamaatio ei koske mielipiteen muuttumista.